Συνολικές προβολές σελίδας
Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016
Πώς το Pokémon Go δημιουργεί ταξιδιωτικές εμπειρίες - 6 τακτικές από το τουριστικό μάρκετινγκ
Μια νέα κατηγορία τουριστών, που θέτουν στο επίκεντρο την ανακάλυψη και την εξερεύνηση παρά τους ίδιους τους χαρακτήρες του παιχνιδιού, δημιουργεί η νέα, δημοφιλής εφαρμογή Pokémon Go.
Όπως αναφέρει σε άρθρο του ο καναδός συγγραφέας και επαγγελματίας management Evan McIntosh, η ψυχαγωγική αυτή εφαρμογή χρησιμοποιεί τους ίδιους ψυχολογικούς υποκινητές (νοσταλγία, αναζήτηση νέων εμπειριών, επιθυμία για πρεστίζ για να πεισθεί κάποιος να κάνει διακοπές) με τον τουρισμό για να καταφέρει να πείσει τον καταναλωτή.
Οι τουριστικές θεματικές ήταν πάντα παρούσες στο Pokémon, όπως η ανάγκη να είναι κανείς υπεύθυνος για τις επιλογές του, όμως το Pokémon Go φαίνεται να αποτελεί τμήμα μιας μεγαλύτερης κίνησης που ξεκίνησε με τις εκδοχές Black and White (Νέα Υόρκη) και συνεχίστηκε με την Sun and Moon
.Ενώ αρχικα η εφαρμογή είχε αναφορές στη χώρα καταγωγής της, πρόσφατα ενσωμάτωσε στοιχεία από τις ΗΠΑ και τη Γαλλία, που αποτελούν μεγάλους τουριστικούς προορισμούς.Στο Pokémon Go ο χρήστης βρίσκει τους χαρακτήρες Pokémon στο φυσικό τους περιβάλλον, ζώντας σε έναν τρισδιάστατο κόσμο, περιμένοντας να τους τραβήξουν φωτογραφίες.
Μια νέα κατηγορία τουριστών, που θέτουν στο επίκεντρο την ανακάλυψη και την εξερεύνηση παρά τους ίδιους τους χαρακτήρες του παιχνιδιού, δημιουργεί η νέα, δημοφιλής εφαρμογή Pokémon Go. Όπως αναφέρει σε άρθρο του ο καναδός συγγραφέας και επαγγελματίας management Evan McIntosh, η ψυχαγωγική αυτή εφαρμογή χρησιμοποιεί τους ίδιους ψυχολογικούς υποκινητές (νοσταλγία, αναζήτηση νέων εμπειριών, επιθυμία για πρεστίζ για να πεισθεί κάποιος να κάνει διακοπές) με τον τουρισμό για να καταφέρει να πείσει τον καταναλωτή. Οι τουριστικές θεματικές ήταν πάντα παρούσες στο Pokémon, όπως η ανάγκη να είναι κανείς υπεύθυνος για τις επιλογές του, όμως το Pokémon Go φαίνεται να αποτελεί τμήμα μιας μεγαλύτερης κίνησης που ξεκίνησε με τις εκδοχές Black and White (Νέα Υόρκη) και συνεχίστηκε με την Sun and Moon. Ενώ αρχικα η εφαρμογή είχε αναφορές στη χώρα καταγωγής της, πρόσφατα ενσωμάτωσε στοιχεία από τις ΗΠΑ και τη Γαλλία, που αποτελούν μεγάλους τουριστικούς προορισμούς. Στο Pokémon Go ο χρήστης βρίσκει τους χαρακτήρες Pokémon στο φυσικό τους περιβάλλον, ζώντας σε έναν τρισδιάστατο κόσμο, περιμένοντας να τους τραβήξουν φωτογραφίες.
ΠΗΓΗ: http://www.tornosnews.gr/permalink/18689.html
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου